Σάββατο 4 Δεκεμβρίου 2010

Μπραντάκηδες(*) έλεος πια

(*) Μπραντάκιας=ο σταθερός αγοραστής και θαυμαστής ενός μεγάλου εταιρικού brand name όπως η apple, Nike, Adidas κλπ.

Θα ξεκαθαρίσω κάτι από την αρχή για να μην παρεξηγηθώ. Δεν έχω πρόβλημα με τις εταιρείες. Ορισμένες μάλιστα είναι πολύ καλές. Είμαι και εγώ αγοραστής και δεν ψωνίζω από τα καλάθια της λαϊκής.

Αλλά ορισμένοι μωρέ αδερφέ έχουν κάψει το μυαλό τους. Φτάνουν στο σημείο όχι απλά να ακολουθούν το οποιοδήποτε trend μιας εταιρείας, αλλά δεν ξεκολλούν από αυτό με τίποτα. Έχω γνωρίσει άτομα που δεν έχουν αγοράσει πχ αθλητικά παπούτσια εκτός από NIKE από τη δευτέρα γυμνασίου, ή άλλους που αγοράζουν μόνο Replay ή diesel.

Ειδική περίπτωση είναι οι μπραντακηδες της apple τους οποίους ευχαριστώ για την έμπνευση. Για τα προϊόντα της συγκεκριμένης, να πω απλά πως και όμορφα είναι αλλά και πρωτοποριακά. Όμως αυτό δεν σημαίνει πως πρέπει να κολλάς τόσο με μια εταιρεία, ώστε να βάζεις το άσπρο διαφημιστικό μήλο στο καπό του αυτοκινήτου σου. Ήθελα να ξέρα τι σημαίνει αυτή η κίνηση και γιατί μπορεί να εκφράζει έναν 30 χρόνο.

Κάποτε μια γυναίκα είχε κάνει μόνιμο διαφημιστικό τατουάζ στο πρόσωπο της για το οποίο είχε πληρωθεί. Κάποιο σήμερα κάνουν αυτή τη δουλειά τσάμπα. Και μάλιστα για κάποια καταναλωτικά προϊόντα που αύριο μεθαύριο θα πετάξουν.

2 σχόλια:

  1. φιλε Αυγα ματια εχεις απολυτο δικιο, οι τυποι δεν παιζονται.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Η θρησκεία είναι πασσέ.
    Η πολιτική δεν εμπνέει εδώ και δεκαετίες.
    Ακόμα και οι περίεργες κουλτούρες έχουν χάσει την αίγλη τους και βρωμάνε μετά από χρήση λίγων μηνών. Άρα γίνομαι follower ενός μπραντ -αφού πλέον είμαι αυτό που αγοράζω- κι έχω cool προϊόντα και ανεβασμένο στάτους με μια κίνηση. Πάμε Starbucks?

    ΑπάντησηΔιαγραφή